2012. november 29., csütörtök

Tegnap is voltam a gyakhelyen meg ma is. Tegnap Jutka néni csoportjával játszottunk, festettünk, még sétáltunk is, Lacika szedett nekem dobozt is. Azt a gyereket amúgy nagyon csípem. Kicsit hiper meg hát rossz, mint az állat (és nem azért, mert nincs esze, hanem épphogy túl sok van neki), de imádni való. Ma Panna néniékkel voltam először, tesiórájuk volt, előtte meg hittan, aztán lejöttek a nagylányok, velük szalvétából Mikulást csináltunk meg játszottunk tök jókat. Az a jó, hogy majdnem mindenkit ismerek már és lépten-nyomon a karomba rohan valaki. Aztán kijöttem, a buszmegállóban ott találtam a kiakadt Dórit (csoporttárs), mint kiderült, őt is megtalálta a tapizós kissrác, csak nála mellre ment, és senki nem állította le másfél órán keresztül... Jövő kedden jön hozzájuk a Mikulás bácsi, úgyhogy megyek be én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése