2013. január 23., szerda

Tegnap éjjel Ma hajnali kettőkor, amikor az utolsó kávémat kevergettem a konyhában, akkor az futott végig az agyamon, hogy ez jó. Jó főiskolásnak lenni, jó azt tanulni, ami azt hiszem, nekem való. Aztán reggel hatkor az üvöltö telefonnal a kezemben megállapítottam, hogy hajnali kettőkor hajlamos vagyok szentimentális picsának lenni és fáj az agyam és aludni akarok és menjen a kispöcsöm vizsgázni. De amúgy tényleg jó.
Négyes lett a szocio, amikor ezt közölte a bácsi, kijött a számon az a mondat, hogyesetleg szabad jönnöm javítani? Ez így utólag nem tűnik minden idők legjobb ötletének, de már felvettem neptunon, szombaton replay. Pénteken társtöri meg szocmunka javító, mert abból sem jó a négyes.
Ferra lesántult, kényszerpihenőn van (nem futkozhat, nem doboghat, nem csaphat pofán senkit).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése