2013. február 8., péntek

Győr hihetetlen jó volt. Kezdtem egy eltévedéssel, de apu telefonon keresztül megoldotta a kérdést. Odaértem, gyorsan berendeztük a helyet, aztán indult a móka. A SINOSZ standjához kunyiztam magam, az elején egy siket (de készülékkel halló) nőcivel meg egy hallássérült csajjal voltunk hárman. Tök ügyes vagyok, a fonomimikai abc-vel el tudom jelelni a nevem meg azt, hogy LGT. Elmondtuk minden érdeklődőnek, mi ez, ők is jeleltek, jó volt. Volt még vakos eszközök bemutatása, ott is voltam egy-két órát. Vicces bekötni az emberek szemét, kezükbe adni egy fehér botot, hogy akkor menjél, barátom amerre látsz jónak érzed. Braille-írás is volt, azt is tanulgattam, párhuzamosan másoknak is tanítottam. Volt hupple is (apu szerint billegő lavór), kvízjátékok, kerekesszékes akadálypálya, vakoknak készült logikai meg egyéb játékok. Érdekes volt és örülök, hogy egy ilyen rendezvényt is láthattam belülről. Itt vannak a képek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése