2013. május 22., szerda

Imádom, ha zajlik az élet, és ez nem irónia, tényleg jó. Tegnap kora reggel apuval felmentünk Pestre egy LGT-s pólóért. Aztán hívott a fürgés Nikola, hogy milyen jó volna, ha be tudnék menni 12-re dolgozni. Úgy értem be, hogy a távolsági beérése és a helyijárat között öt perc volt, de elértem. Kaját az automatából vettem a gyárban, aztán egyik kezemben két croissant-nal, pénztárcával, másikban kávéval, fél liter vízzel, harmadikban minden másommal Az Öreg arcába rúgtam az ajtót, de nem szedett hatfele, sőt, még tartotta is nekem az ajtót. Először a délelőttös Laci bácsi morgott nekem az emberekre aztán Misi bácsi, nagyon szocmunkás fejem lehet amúgy. És akkor este döbbentett rá Kinga, hogy még egy adóbevalláshoz is balfasz vagyok, úgyhogy a holnapi napomat a NAV-ban fogom kezdeni.
Ma meg kéne írni két beadandód, holnap szociálpszichológiázni fogunk Julival, pénteken vizsgázunk belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése