2013. június 23., vasárnap

Természetesen megint az öttonnáson voltam, ahol két gépet kell kezelni. Amikor kilenc óra után bementem, láttam, hogy az egyik közülük darabokban van. Laci bácsi szidta, morgott, szar az egész. Bejött Misi bácsi, Laci bá vázolta neki a tényállást, aztán délutánosok haza. Misi bácsi nekiállt mellettem szerelni, szétcsavarta, összerakta, ütötte-verte 38-as villáskulccsal, piszkálta, kurvaanyázott, ő is megállapította, hogy szar az egész, és hogy ez bizony így marad hétfőig. Hihetetlen, mennyi szabadideje lesz az embernek, ha csak egy gépről kell szednie a cuccot, úgyhogy nekiálltam az elromlottról levakarni a páréves dzsuvát. Élmény volt. Éjjel végre megérkezett a várva várt vihar, jó volt nézni a villámokat, kiszaladgálni az esőbe, meg reggel fázni, amikor lesétáltunk az alsó buszmegállóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése