2013. augusztus 18., vasárnap

Hajnali négykor felébredtem, mert azt álmodtam, hogy. (Kilenc kupica pálinka, ölelés.) Fél ötkor felébredtem, mert megtapiztam a nyakláncom, és nem volt rajta a medál, szóval azonnal neki kellett állnom megkeresni majd visszaszerelni. Öt óra után felébredtem, mert pisilnem kellett. Hat óra előtt felébredtem, mert azt álmodtam, hogy. (Facsavarok, bizalom.) Rá tíz percre felébredtem, mert azt álmodtam, hogy. (Lábak.) Hét óra előtt felébredtem, mert összeverekedett a két kutya. Nyolc órakor felébredtem, mert a sógornő kijött a konyhába. Fél kilenckor felébredtem, mert a kutya sírt anyus után. Háromnegyed kilenckor felébredtem, mert Hanna sikítva hisztizett, ugyanis hatalmas tragédia történt: nem találták a napszemüvegét, és így a szemébe fog sütni a nap. És ekkor merült fel bennem először a kérdés, hogy mi a picsáért próbálkozom, ideje volna feladni ezt az alvás dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése