2014. február 14., péntek

Mint már említettem, Szuperbalázs felkért egy blogos játékra. Az a lényeg, hogy belinkeled annak a blogját, aki meghívott, aztán leírsz magadról hét dolgot (akár hétköznapit, akár különöset), majd te is felkérsz hét embert.
Akkor jöjjenek a dolgaim.
1. Nem vagyok valami lányos lány. Oké, vannak színes fülbevalóim meg karkötőim, de nagyjából ennyiben ki is merül a dolog.
2. Éva a keresztnevem, de szinte senki nem hív így. Itthon Picur vagyok, bár apunak meg papának Évike. Barátok és sulis ismerősök Gangesznek hívnak. A gyár az első hely, ahol mindenki éviz, ami először nagyon cseszte a fülem, de ahogy őket megszerettem, megszoktam az Évit is.
3. Az általános iskolában rommá csúfoltak páran, ami bitang szar volt, de anélkül rohadtul nem ilyen lennék, amilyen vagyok, és nem a jó irányban lennék más.
4. Nem tudom elképzelni, hogy valaha is lesz gyerekem. Ma fogadtam Julival egy kakaós csigában, hogy lesz-e. Szerinte lesz.
5. Elképesztően rosszul tájékozódom.
6. Nem vagyok jó emberismerő, néha még az önismerettel is akadnak gondjaim.
7. Elég jól bírom a kevés alvást, többnyire nem vagyok nyűgös vagy hisztis. Az alvásmegvonás fő tünete az nálam, hogy úgy viselkedek, mint egy boldog hiperaktív értelmi fogyatékos szociopata. A környezetem ezt olykor nehezen viseli.
A szabály szerint tovább kell adnom a játékfelkérést. Akikről szívesen megtudnék hét dolgot: JáziEra, Dia, Feri. Ha Julinak lenne blogja, neki is átpasszolnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése