2014. június 23., hétfő

Ültem törökülésben a csarnok közepén egy raklapon, nagyon apró dolgokat válogattam, sütött a nap, körbenéztem, és az dübörgött bennem, hogy rohadt szerencsés vagyok, mert ott vagyok, ahol a legjobban szerettem lenni az elmúlt lassan másfél évben, és most itt a nyár, holnap megcsinálom az utolsó pótpótpótvizsgát, és balatonozni fogunk Juliékkal, egy hónap múlva jön haza Jázi, és nem érdekel semmi. És tényleg nem. Nem érdekel, meglesz-e a vizsga. Nem érdekel, mi lesz ősszel. Az se érdekel igazából, mi lesz nyáron. Csak idén nyáron is legyen egy hely, ahol minden jó, csak szeressenek és szerethessek úgy, mint tavaly.

2 megjegyzés:

  1. Nyuff, ilyen nyarunk még sosem volt, mint amilyen most lesz!!! ;) :D :D
    és csak h megnyugodj én télen- nyáron ugyanannyira szeretlek :) <3


    azért tessék szorítani h kiküldjék 3hét alatt az útlevelem :D

    VálaszTörlés
  2. imádlak. :D <3 (főleg azért, mert 82 %-ban uborka vagy)

    VálaszTörlés