2013. január 14., hétfő


Leesett 20 centi hó. Reggel Jázival felkeltünk. Felvettem apukám 44-es acélbetétes melós bakancsát (mert az én csizmáim cafatokban) meg anyukám régi nagykabátját (mert az enyémnek kitéptem a cipzárját). Álltunk fél órát a buszmegállóban, bementünk a suliba, hogy aztán ott a csoporttársam gondjaira kelljen bíznom az indexem, mert tanár az sehol nem volt. Utána a bakancson felbuzdulva bementünk a kínaiba, hogy akkor veszek egy csizmát, sikerült is, mert egy hős vagyok. A kínai mellett van egy Spar, vettünk jégkrémet, amit a buszmegállóban, a hóban térig állva elfogyasztottunk. Aztán amikor a busz a vasútnál járt, felsóhajtottam, milyen szép lehet ilyenkor a gőzmozdony. Leszálltunk. Elmentünk a gőzmozdonyig. Jázi felmászott rá. Fényképezkedtünk. Közben vihogtunk, sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése