2013. november 5., kedd

Tegnap Juli feldobta a kérdést, hogy ki milyen szupererőt választana. Akárki akármit mondott, a többiek elkezdték felsorolni az ellenérveket, vicces volt és időnként filozofikus. Az éjszaka elején Rami összeomlott kicsit, de szerencsére a második meg harmadik szünetben már a szokásos módon fárasztottuk egymást. Reggel ugyan szakadt az eső, de ki kellett használnom, hogy ma nem mentem suliba, úgyhogy lesétáltam Misi bácsival buszt várni. A jövő heti beosztásom meg úgy született meg, hogy tegnap délelőtt bent voltam Nikoláéknál, beírt. Aztán a kutatásmódszertan tanárnéni variált, akkor írtam Nikolának sms-t, hogy a hétfő máshogy legyen. Válaszolt, hogy oké. Aztán gondolkodtam kicsit, és írtam neki, hogy a kedd is máshogy legyen, légyszilégyszi. Válaszolt, hogy oké. Aztán tegnap mondta Rami, hogy Adri jövő pénteken éjszakás lesz. Azért bírom Nikolát, mert amikor az előbb felhívtam, hogy lehetne-e esetleg, hogy a péntek is máshogy legyen, akkor csak nagyon nevetett és szó nélkül beírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése